Första video inlägget....någonsin....Vem är jag?

Vi är riktigt taggade nu! Allt är fixat och klart, mesta dels iallfall... Imorgon börjar äventyret till andra sidan jorden. Här är en kort presentation på Tor Neely (mig) och Erik Jonassons presentation kommer innom kort.

Jag trodde att jag var "kamera tränad", känner dock inte det nu i efterhand!

Skicka mail till oss om det är något ni vill vi ska ta reda på i Tanzania som vi kan filma på antingen facebook, eller [email protected]


Nervös kille numero one!


Kommentarer
Postat av: edwin!

haha alltså tor! du är fan min idol, jag hade aldrig vågat detta....BRA GJORT vi ses om 2 months!!

2011-01-25 @ 18:02:08
Postat av: abemon

el dio!

2011-01-25 @ 18:03:31
Postat av: linnnsan

Riktigt bra Tor!:D

2011-01-25 @ 19:36:08
URL: http://linniza.blogg.se/
Postat av: louise

haha fan va kung!!

2011-01-25 @ 21:41:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/louisewestbom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0